Ќе се менува моделот за субвенции во туризмот


Измените на правилниците за субвенции во туристички промет или нивно дополнување се само мала корекција која нема да даде бенефит ниту на краток, а уште ...
| | веќе видена | слични
3 копии

Повеќе туристички агенции од регионот организираат патувања низ Србија, поради што српските туристички работници се незадволни бидејќи им земаат „дел од ...
| | веќе видена | слични

Струмица го презентираше комерцијалниот бренд за промоција на градот. ,, Струмица – ѕвезда под небото,, е носечкиот слоган со кој во иднина градот ќе ја ...
| | веќе видена | слични

„Струмица Ѕвезда под небото“. Со овој бренд струмичани ќе се обидат да се мапираат на пазарот на градови како добро место за живот, локација за инвестирање но ...
| | веќе видена | слични

Струмица се брендира. Слоганот „Ѕвезда под небото“ е само еден од неколкуте слогани, логоа и промотивни видеа со кои ќе се гради позитивна слика за Струмица, ...
| | веќе видена | слични
5 копии
8 копии

Загадениот воздух, Ѓубрето и лошата инфрастрктура се главните пречки за развој на туризмот во Скопје. Градот има потенцијал да биде во центарот на Балаканот, ...
| | веќе видена | слични
повеќе

Останато

Претседателот на Државната изборна комисија, Александар Даштевски, ги објави првичните резултати од одржаните претседателски и парламентарни избори. Гордана ...
сите 130 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Ќе се менува моделот за субвенции во туризмот

Од:
До кого (е-маил):
Порака: